ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




 Η ομάδα μας, «Δημοτική πολιτιστική κίνηση» στα πλαίσια του εγκεκριμένου σχεδίου με τίτλο: «Στο παρά 1,5 βαθμούς Κελσίου» που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus + και υποστηρίζεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, διοργανώνει σε συνεργασία με τον τοπικό Δήμο ομιλία-εκδήλωση με θέμα: "Πράσινα βήματα για έναν πλανήτη που μας αξίζει".

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο πνευματικό κέντρο του Δήμου την Τετάρτη 23.03.2022 και ώρα 18:00.




Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου