Δελτίο τύπου
Η ομάδα μας συνεχίζει την προετοιμασία της για την εκπαιδευτική επίσκεψη στη χώρα των εταίρων ( Πορτογαλία), στα πλαίσια του εγκεκριμένου σχεδίου που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ και υποστηρίζεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, με τίτλο; "Στο παρά 1,5 βαθμούς Κελσίου".
Ολοκληρώθηκε η συλλογή και επεξεργασία του υλικού και ετοιμάζονται οι εισηγήσεις- θέματα της εκεί εκπαιδευτικής διαδικασίας
Ακολουθεί κι ένα μικρό δείγμα της δουλειάς που γίνεται:



Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου