Δελτίο τύπου



 Στα πλαίσια της προετοιμασίας της ομάδας μας για την εκπαιδευτική επίσκεψη στη Λισαβόνα, που αποτελεί μέρος του σχεδίου μας με τίτλο "Στο παρά 1,5 βαθμούς Κελσίου", αντιπροσωπεία της ομάδας μας πραγματοποίησε συνάντηση στο τοπικό Δημαρχείο με τον Δήμαρχο κ. Μαράβα και τον συνεργάτη του επί Ευρωπαϊκών προγραμμάτων κ.Γκρέκο.

Η ομάδα μας επέδωσε υπόμνημα με τις προτάσεις της για τον μετριασμό και την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή σε τοπικό και ευρύτερο επίπεδο και συζήτησε με την Δημοτική αρχή σε πνεύμα συνεργασίας και κατανόησης.

Τέλος, ζητήθηκε από τον κ. Μαράβα η δέσμευσή του για ένταξη στο Ευρωπαϊκό σύμφωνο Δημάρχων για την κλιματική αλλαγή.

Το σχέδιο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ και υποστηρίζεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ




Σχόλια